« ga terug naar

Reviews

Frank en Patricia Seijsener

Wednesday, 23 May 2012 10:10

19 Mei verbleven wij voor 1 nacht in Herberg De Loohoeve. We arriveerden ietwat vroeg, maar de eigenaar verwelkomde ons hartelijk. we konden als we wilden direct reserveren voor het eten. Helaas was het restaurant bijna volgeboekt, op een grote ronde tafel na. We besloten in Brasserie te reserveren en de eigenaar beloofde ons dat wij de eerste waren als er een plek vrij kwma in het restaurant. heel attent. 's avonds heerlijk gegeten. Bediening was ook erg goed. Je kon echt merken dat zij een horecaopleiding hebben genoten (dat kon je zien aan het in en uithalen van de gerechten e.d.) we hadden de voordeligste kamer. Ietwat gedateerd....maar voor de rest schoon en prima hoor. De volgende dag heerlijk ontbeten...eigengemaakte marmelade, vers geperste jus, warme croissant, en alles wordt inderdaad vers aangevuld. uitstekend! Die dag wilden we gaan fietsen en bleek dat we een lekke band hadden. Eigenaar bood direct zijn hulp aan, het was niet nodig, maar weer een teken dat je geen "nummer" bent....iets waar de grote hotel ketens nog iets van kunnen leren... kortom een aanrader..een puntje van kritiek...?? Tja misschien de voordelige kamers opknappen....likje verf, een ander lampje, wat andere meubels doen al wonderen...maar als dat dan alles is. We hebben het prima naar ons zin gehad...en komen zeker een keer terug!
 

Marlies Schoneveld en Symen van der Meer

Friday, 04 May 2012 13:17


Op 14-04-2012 verbleven wij in dit hotel en schreven daarover een behoorlijk kritische review. De eigenaar nam direct contact met ons op en bood ons een herkansing aan. Uiterst sportief vonden wij en dus namen we die uitdaging aan. In het weekend van 28 en 29 april verbleven wij dus nogmaals in de Loohoeve en ik moet zeggen dat we dit keer aangenaam verrast waren: De ontvangst was vriendelijk, de uitleg die we vorige keer gemist hadden volgde alsnog. Het 5 gangen diner met bijpassend wijnarrangement was voortreffelijk en werd met aandacht en kennis van producten gepresenteerd. Aandacht was eigenlijk het toverwoord en we besloten er nog een dagje aan vast te plakken. Kwaliteit is immers ook het serieus omgaan met opmerkingen van gasten en dat werd hier zeer zeker gedaan. Complimenten. Aanbevelenswaardig.
 

Marlies Schoneveld en Symen van der Meer

Friday, 04 May 2012 13:14

 Ik heb me nog nooit zo 'niet welkom' gevoeld in een hotel. We werden compleet genegeerd. Bij het afrekenen de volgende dag werd voor het eerst een zin door de eigenaar tegen ons gesproken: u bent van kamer 5? Dat verbaasde ons, want we hadden het idee dat hij niet eens in de gaten had dat we leefden. De bediening van de brasserie bestond blijkbaar uit stagiairs, die compleet aan hun lot werden overgelaten en niet werden aangestuurd. Voorbeelden: we hadden een tafel gereserveerd bij binnenkomst in het hotel. Een half uur later meldden we ons bij de brasserie en werd ons (door dezelfde jongen) gevraagd of we gereserveerd hadden. We werden naar onze tafel gebracht en hebben een kwartier ons best moeten doen om de aandacht van iemand te trekken om wat te drinken te krijgen. De wijn werd ingeschonken in het waterglas. Het waterglas werd weggehaald en toen we vervolgens (tot 2 x toe) om water vroegen, moesten we ook nog weer apart om de waterglazen vragen. Het eten was zonder meer goed, maar de porties waren aan de zuinige kant. Andere brasserie gasten waren dat met ons eens. Eigenlijk ervaarden we met drie tafels gasten naast elkaar de zelfde knulligheid van bediening en krenterigheid van porties. Eigenlijk hadden we achteraf liever aan de overkant gegeten. Het ontbijt was ook niet echt ruim qua keuze en werd steeds maar mondjesmaat aangevuld. Het eigenaarspaar ging in de ontbijtzaal zitten, met de ruggen naar de gasten toe: geen contact, geen goedemorgen, goed geslapen? Sterker nog, de krant die volgens mij anders nog wel door de gasten gelezen had kunnen worden, was in gebruik bij de eigenaren. Bij het afrekenen vervolgens bleken we wel de lunchpakketten afgerekend, maar niet meegekregen: daar konden we dus weer voor terug. Kortom: geen succes! Een lach en een praatje kan zoveel doen. HEt familiehotel in Rolde waar we 4 weken geleden waren was wat dat betreft compleet het tegenovergestelde....Hier komen we in ieder geval nooit meer terug, hoe mooi de kamers ook zijn.

Onze reactie:

Dank dat u ruim de tijd hebt genomen om uw ervaringen in ons hotel op te schrijven. Deels zullen we uw ervaringen ter harte nemen, deels ook niet omdat onze mening daarover anders is. Als u kijkt naar de algemene ervaringen op de site over ons hotel en restaurant ziet u dat de meeste gasten tevreden tot zeer tevreden zijn met hun verblijf bij ons, inclusief de daarbij horende persoonlijke gastvrijheid. Uw verblijf is een momentopname op de zaterdagavond waar we zelf ook niet blij mee zijn maar op dat moment niet of weinig, door zeer plotselinge uitval van personeel, aan te doen viel. We betreuren de situatie waarin u heeft moeten eten en bieden u daarvoor onze welgemeende excuses aan. Graag doen we u het aanbod om nog eens, in dezelfde kamer, gratis te overnachten en te dineren in ons restaurant. We willen u graag laten zien hoe wij normaliter presteren. Over de eventuele `karigheid’ van porties verschillen we van mening en ook over het ontbijt, dat we bewust regelmatig aanvullen om alles zo vers en goed mogelijk te houden en niet met een overdaad aan producten die vaak minder van kwaliteit zijn. Mijn partner en ik beschouwen een ontbijt samen als een aangename manier om de ochtend te beginnen. We groeten, maken praatjes, en onderwijl is er iemand aanwezig om de gasten te helpen. Niets mis mee, wat ons betreft. We hopen dat u ons aanbod aanneemt. Een kleine voorwaarde. We zetten uw review op de site, u komt nog een keer langs en beloofd nogmaals een review, even eerlijk en oprecht, te schrijven en ook die wordt geplaatst. Ook op onze eigen website.
Ik hoor graag van u hoe u hierover denkt.
 

Willeke Meester

Monday, 02 April 2012 07:48

Een nachtje geslapen in een eenvoudige kamer, met goede bedden. Het 3 gangen diner vonden mijn man en ik heerlijk. Ook vooral de verse tomatensoep en kibbeling viel bij ons zoontje in de smaak. s'-Ochtends aangenaam verrast met verse jus d'orange bij het ontbijt, wat je bij veel luxere hotels vaak niet meer standaard krijgt. 

Willeke Meester

Manfred Hoge

Monday, 12 March 2012 11:38

Gisteravond hier gegeten. Hier ben je gast en verstaan ze het vak, alles klopt in onze ogen. Je gaat hier een avond uit en laat jezelf verwennen. Gewoon reserveren en genieten. Fam Hoge
Manfred Hoge

Nannette Arndt

Monday, 12 March 2012 11:37

Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Het eten was verrassend en erg goed, evenals de bijpassende wijnen. Wij hebben een top avond gehad!
Nannette Arndt

Schrijf in het gastenboek

( * Verplicht )


Vul de hieronder afgebeelde tekens ter verificatie in

  Refresh Captcha  
 

Bekijk meer beoordelingen

 

Laatste review

Van woensdag 3 september t/m vrijdag 5 september hadden we een VIP Culinair Arrangement geboekt en dat was een fantastische belevenis. We hebben twee avonden in het restaurant genoten van respectievelijk een vier- en een vijf gangen verrassingsmenu. Jeroen en Marleen top gekookt en Rob bedankt voor het gastheerschap en je mooie uitleg bij ons wijnarrangement... Tot slot, onze suite was compleet en schoon.... Wij komen zeker terug...! En o…Lees meer

Bekijk meer reviews

Ook is De Loohoeve geschikt voor

    • Herberg De Loohoeve:
    • Restaurant Brasserie Hotel
    • Maandag gesloten
    • Hoofdstraat 20
      9443 PA Schoonloo
    • (0592) 50 14 90
      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
    • Altijd open op afspraak voor
      groepen vanaf 8 personen
    • Lunch in de brasserie 
      van 12.00 tot 16.00 uur
    • Diner vanaf 18:00 uur
      Keuken sluit +/- 21.00 uur

folder

 

Free WiFi spotDrentheDrenthehotels